Eksiksin. İyi ama neyin eksik? Aklın mı, fikrin mi, elin kolun mu? Hepimiz biliyoruz neyin eksik olduğunu ama bana öyle geliyor ki insanlar o şeyin değil, başka bir şeyin peşindeler. Erkeğin toplumdaki rolü ilgilendiriyor onları. Erkek, gücü temsil ediyor toplumda. Kadın ise zayıflığı, tursaklığı, bağımlılığı... Ah bu kadınlar, ah bu kaşık düşmanları!