Bazılarını durup dururken özlersin işte. Eksiksindir, yarım bırakmıştır. Bazıları vardır, gittiklerinde yarim kalmaktan başka çare yoktur. Onlar yokken ki boşluk doldurulmaz. Doldurmak mümkün değildir çünkü onlar yokken her şey boştur. En çok istediğim şeylerin hoc ummadığın zaman geleceğini düşünür insan. Ve artık ummaktan bile korkarsın.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...Özlemediğini sevmez insan. Biraz özleşiriz, özleşiriz ki sıra kavuşmaya gelsin. Güneş neden batıyor sanıyorsun, özleyelim de tekrar isteyelim diye. İnsan neden uyuyor sanıyorsun, özleyelim de uyanalım, tekrar dönelim işimize gücümüze diye. Dünyada neden kötülük var sanıyorsun, iyiliği özleyelim de iyi insanlar da olsun diye...."