karahan

karahan
@karahan29
Hiçbir şey hayatın sonu değildir. Hayatın sonu bile hayatın sonu değildir! Çünkü sen ölürsün, başkaları yaşar!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen kötüler, nadiren de iyiler kazanır. Çoğunlukla herkes kaybeder.
Kimseden izin beklemedim seni sevmek için"...
Dünya aynı dünya, sadece insanları değişik."
Milyonlarca kötü insanı unutup, insanoğlunun tükenmez dürüstlüğüne inanacağım geliyor körü körüne.