karahan

karahan
@karahan29
Başkalarının cennetindeyse ne gönlüm var ne gözüm.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Umarım bir gün dermanı bende olan bir derdin olur...
Hepimiz alınyazımıza dargınız, yaşamdan bıkıp bezmişiz.
Güven bitmişse, virgül koyup düşünmeye gerek yok. Nokta koymanın zamanı gelmiştir."