"Hayat ölüme dahil, Gazâ. Bir işe başlamak bitimenin yarısı, derler ya. Doğmak da öyle işte. Ölmenin yarısı. Bunu kabul et, yeter. İnan demiyorum. Çünkü inanacak bir şey yok bunda. Bildiğin, doğa! Gör, yeter... Zaten bir ölü doğduğunu gör ve kabul et. Gerisi gelir."