Sen aynı yolda yürüyorsun hiç bırakmadan kaçmadan sorgulamadan.Bencil bir düzenin içinde savruluyorsun yine de iyiyim diyorsun.Kendinden geçiyorsun başkaları için yaşıyorsun.Belki sevildin belki sevilmedin ama hiçbir zaman seçilmedin,yalnızlığın bu yüzden.