Gülüşün değse gönlüme, bahar olur her yanım,
Bir sen diye atar olmuş gecem, gündüzüm, canım.
Adını ansam bile yüzümde sebepsiz bir tebessüm,
Sana dair ne varsa benim en güzel nasibim.
Bir bakışın yeter bana, dağılır bütün kederim,
Yanımda olsan susarım, susunca da seni derim.
Öyle ince işlemişsin kalbime hecelerini,
Kendime sorar dururum: "Nasıl sevdim ben seni?"
Yanağındaki al renk mi, yoksa utanışın mı güzel,
Gözlerindeki ışık mı, yoksa bakışın mı güzel?
Karar veremedim hâlâ, her gün yeniden şaşarım,
Baktıkça usulca sana biraz daha kanarım.
Bir gün eşim olacaksın, düşüncesi bile başka,
Kalbim sevinçten şaşırır, karışır tatlı telaşa.
Sen "abartıyorsun" dersin, ben yine inkâr ederim,
Ama seni gördüğüm an ele verir gözlerim.
Ne güle benzer güzelliğin, ne de aya benzer yüzün,
Benzetmeye çalışırım, yetmez hiçbir sözüm.
Bir ömür yanımda olsan yine doymam sesine,
Allah seni yazmış belli, benim kalbimin içine.