Eda saka

Eda saka
@karavariss
insanlar duygu ve akıl arasında tutturduklari dengeyle ayakta kalır ve yaşam denen yolda ilerler (Kitap hakkında konusmayacaksaniz lütfen msj atmayın!!!)
RTEÜ.
Rize
21 Kasım 2005
23 okur puanı
Haziran 2022 tarihinde katıldı
Kahrolsun Zulüm
Bir tek davam oldu benim ahir ömrümde, Akmasın kanlar, gelmesin zamansız ölüm, Hep karşı kamptan oldum ben elin gözünde, Bildiğim tek slogan var: "Kahrolsun Zulüm" Ne ağa ne de paşa benden yana oldu, Ne köylüye ne işçiye haklı göründüm Davasını satan dönekler servet buldu, Fukara halimle dedim: "Kahrolsun Zulüm" Para avcısı hoppa kızlar bana düşman, Disko bar gezmedim diye pek hor görüldüm, Kan kusanlar varken parti yapamaz vicdan, Onurlu insan haykırır: "Kahrolsun Zulüm" Filistin de Arap, Türkistan'da Uygurum, Nerede bir mazlum görsem kalbim kördüğüm, Kim ezilse ondan yana olmak farz durum, Anlamayan anlamasın: "Kahrolsun Zulüm" Doktor MBC
Şair Filozof Doktor MBC ile Şiir Dolu Günler
Eda saka
Uzun zman sonra bukadar güzel bı şiir okudum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sekiz zeka çeşidi varken,ısrarla gerizekalı olan insana saygı duyarım.
Alıntı
Eda saka isimli okura yanıt verildi
Eda saka
Tmm gayet iyi anladım
Sekiz zeka çeşidi varken,ısrarla gerizekalı olan insana saygı duyarım.
Alıntı
Eda saka
Israr la niye gerizekalı olana saygı duyulur
Sekiz zeka çeşidi varken,ısrarla gerizekalı olan insana saygı duyarım.
Alıntı
Eda saka
Ben anlamadım
"- Sen konuşur muymuşsun ? . - Konuşurum. Adamımı bulursam."
Sayfa 56·Kitabı okudu
Alıntı
Eda saka
Kesinlikle