altsch

altsch
@karbnv21
Bir kabahat, arıza, mesele olduğunda, insan bu menfilikte kendi payını arayıp görmelidir. Ve bir hata nadiren tek kişiye aittir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Laf uzadıkça anlam geriler.
Manevi etkinliğimizin zavallı, önemsiz yayı: İnsan aklı!
...ve ben bir kez daha alnıma yazılmış belirsiz kaderimin içinden çıkılmaz umutsuzluk ve korku labirentine giriyordum.
Ağlamadım, fakat yüreğimde taş gibi ağır bir şey vardı.