altsch

altsch
@karbnv21
"Eğer beni vaktiyle neden sevdiğini anlamaya çalışıyorsan, gerekçeleri bulduğunda sevgini kaybedebilirsin." "Niye?" "Çünkü duygular izahlarla paketlenip etiketlendiklerinde ölürler."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kabahat, arıza, mesele olduğunda, insan bu menfilikte kendi payını arayıp görmelidir. Ve bir hata nadiren tek kişiye aittir.
Laf uzadıkça anlam geriler.
Manevi etkinliğimizin zavallı, önemsiz yayı: İnsan aklı!
...ve ben bir kez daha alnıma yazılmış belirsiz kaderimin içinden çıkılmaz umutsuzluk ve korku labirentine giriyordum.