Şu kitabı oku Ophelia;
Oku ki dindarca bir manası olsun
Buralarda tek başına dolaşmanın.
Sık sık işlediğimiz bir günah bu,
Örnekleri tümen tümen,
Melek yüzü, din iman kisvesi takınıp
Şeytanı bile kafese koyabilir insan.
Yaşamda anlam bulmanın ikinci yolu, bir şey -iyilik, doğruluk,güzellik gibi yaşamak, doğayı ve kültürü yaşamak, son ve bir o kadar önemlisi de olanca eşsizliğiyle bir insanı yaşamaktır.
Yani onu sevmektir.
İnsanın kendi varoluşuna anlam bulma arayışının,hatta buna yönelik kuşkusunun, her durumda bir hastalıktan kaynaklandığını ya da böyle bir hastalığa yol açtığını kesinlikle reddediyorum.