Nasip ve Rızık
Allah'ım sen kusursuz ve mükemmelsin, tüm eksikliklerden münezzehsin. Yurtta kalıyorum, yemek saatini kaçırdığım için dışarıdan sipariş verdim. Onda da yanlışlıkla turşu ve patates istiyorum diye okuduğum seçeneği sonradan fark ettim ki istemiyorum yazıyormuş ve ben öyle sipariş verdim. 1 saatten fazla siparisi bekledim ve sonunda geldi. Ne beklersiniz? Yanlış gelmiş. İçini açıp baktık kuryeyle tavuk döner sandık kurye de şubeyi arayıp siparişin komple yanlış olduğunu söyledi. Şube tekrar gönderim sağlayacaklarını yanlış gelen ürünün de bende kalabileceğini söylemiş. Tavuk markasını bilmediğim ve buna dikkat ettiğim için yiyemeyeceğimi abinin geri götürmesini söyledim kabul etmedi, biraz inatlaştık ama bende kaldı o sipariş. Arkadaşıma vermeye çalıştım o da yemedi. En sonunda yemek için içini açtım ve et döner gönderdiklerini ekstra patates ve ayran gönderdiklerini gördüm. Önce kuryeyi sonra şubeyi aradım. İki siparişi de yiyebileceğimi söylediler. İlkini yedim ama doydum bu yüzden gruba yazdım aç olan var mı diye bir kardeş yazdı ben açım diye. Yemek yiyememiş, acıkmış... Kime niyet kime kısmet lafı o kadar doğru ki. O döner onun nasibiymiş. Allah'ım, canım Rabb'im bir kez daha hayretle baktım olaya ve şükürler olsun sana.
“Bazı insanlar kan bağı olmadan kardeş olur.” Amine🤍 Hissizbirkız🤍
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
hadi bir şeyler pişirelim! kendimize bir yemek oluşturalım kendimizden; sonra tadına bakalım memnun kalıyor muyuz, yemeğimizin kokusundan, lezzetinden, dokusundan.. ama bu sefer doğru yapalım olur mu? biz acıyı sevmiyorken başkaları seviyor diye katmayalım yemeğimize, biz seviyorsak tarçını istediğimiz kadar koyalım, bazen ağır ateşte pişirelim, bazen har bazen haşlayalım… istediğimiz tabakta istediğimiz masada sunalım, doya doya yiyelim yemeğimizi.. varsın olsun anne sevmesin, baba beğenmesin kardeş burun kıvırsın yemem diye varsın olsun arkadaş garip bulsun bu tadı, sadece varsın olsun, dedim ya başta kendimize bir yemek oluşturalım kendimizden, biz olalım, bizden olalım başkaları için bir şey olmak yerine… en lezzetlisi bu değil midir?
1000Kitap
Kurt dağdan inince köyün küskün itleri kardeş olurmuş. Hikayeyi itten dinlersen, kurdu düşman bilirsin.
Duygu ve Düşünce
Bu yolları kaç kere yürüdüm Aynı sokak, aynı yağmur, aynı gece Bir şehir insanı yavaş yavaş öldürür Kimse anlamaz içinden Uzun zaman önce duydum bu sesi Rüzgar eski zamanları üflüyor Bazı insanlar hiç geri dönmez Sadece isimleri kalır geride Annem hala kapıda bekler beni “Geç kalırsam üzülme” der gibi Ama bazıları hiç gelmez eve Kardeş... Masadan bir yüz eksik artık Fotoğraf sarardı şimdi Hayat dedikleri uzun bir yolculuk İnsanın içinden yavaş yavaş Bu yolları kaç kere yürüdüm Aynı sokak, aynı yağmur, aynı gece Bir şehir insanı sessizce tüketir Kendi gölgesiyle bile Uzun zaman önce duydum bu sesi İçimde bir plak dönüyor Bazı sevgiler hiç bitmez Sadece bizimle konuşmaz artık...
Müzik
ne kadar beyinsiz olsalarda en objektif eleştiriyi erkek kardeş yapar.