“Şu an da,sana güzel bir söz söyleyebilmek için,on bin kitap okumuş olmayı isterdim”dedi.Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek:”Seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda…”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bakacaksınız ama göremeyeceksiniz.Bir şeyler anlatmak isteyeceksiniz ama kelimeler boğazınızda düğümlenecek.Haykırmak isteyeceksiniz ama sesiniz çıkmayacak.