Bekara karı okşamak kolaydır derler
+sadece özlü söz paylaşıp karı kız düşürmeye çalışan abazalar
Gönderi kullanım dışı
Reklam
kendini bulmuşsun'üzerine
bi çocukluk arkadaşım bugün bana yıllardır değişmeyen yanlarımdan bahsetti. sosyal olduğumu ama kendimi insanlara mecbur kılmadığımı,susmayı, yalnızlıktan korkmadığımı, kendimle vakit geçirmeyi, kedileri,bisikleti,karı ve kitapları hala sevdiğimi söyledi. sonra da durup şöyle dedi, 'beni bi zehra anlar diye kendimi böyle açabildiğim tek insan olabilirsin. sen kendini bulmuşsun dostum, sadece farkında değilsin'. riya olsun diye yazmıyorum gün boyu 'sen kendini bulmuşsun'cümlesi kafamda zonkladı.insan bazen en çok kendini en eski haliyle tanıyanların sözlerinden etkileniyor.çünkü kendini bulmak diyince aklımıza hep büyük dönüşümler gelmiyor mu.böyle keskin kırılmalar,uzun yolculuklar, eski benliğini geride bırakıp bambaşka biri olmak.. üstelik hayat bana bunların çoğunu da yaşattı, yaşatıyor.. ama bugün o cümle başka bir kapı araladı zihnimde.belki de kendini bulmak,yeni bir insan olmak değildir.belki mesele yılların, acıların, sevinçlerin ve değişimlerin içinden geçerken özünden olabildiğince kopmamaktır.hayat seni defalarca başka yerlere savursa da, dönüp baktığında içindeki o tanıdık sesi yine de duyabilmektir.blki de kendini bulmak,kendini değiştirmekten çok kendini kaybetmemeyi öğrenmeye çalışmaktır. belki de................
Rahatı Kaçan Ağaç
tanıdığım bir ağaç var etlik bağlarına yakın saadetin adını bile duymamış tanrının işine bakın geceyi gündüzü biliyor dört mevsimi, rüzgarı, karı ay ışığına bayılıyor ama kötülemiyor karanlığı ona bir kitap vereceğim rahatını kaçırmak için bir öğrenegörsün aşkı ağacı o vakit seyredin. melih cevdet anday
Şiir
İstanbulda gezdiğim yerlerin kimi gözümde kaldı, kimi hafızamda... Ama bazı yerler vardır ki sadece görülmez; insanın ruhuna dokunur. bu yapışık mezar taşları da onlardan biri. Yapışık duran iki mezar taşı... İlk bakışta sıradan gibi görünse de içinde koca bir ömrün hikâyesini saklıyor. Rivayete göre burada yatanlar bir karı-koca. Hayatları boyunca aynı sofraya oturmuş, aynı ekmeği bölüşmüş, aynı yastığa baş koymuşlar. Sevinçleri de dertleri de ortak olmuş. Vakit gelince birbirlerinden çok uzak düşmemişler. Vefatları da yakın zamanlarda olmuş ve yan yana defnedilmişler. Sanki sessizce şöyle demişler: "Biz bu dünyada bir ömrü paylaştık. Bir ekmeği, bir yuvayı, bir hayatı paylaştık. Şimdi de bizim için okunan bir Fâtiha'yı yan yana paylaşalım." O zaman el Fatiha ... Bu iki mezar taşına bakarken insan, sevginin sadece hayattayken değil, ölümün ardından da iz bıraktığını düşünüyor. Çünkü bazı muhabbetler toprağın altında bile yan yana durmaya devam ediyor. Rabbim, bizleri de böylesine vefalı, böylesine samimi sevgilerin ve muhabbetlerin muhatabı eylesin. ..
Kafayı yersin
Koç aslan yay kadar bencil insan yoktur.Bu kadar mı menfaate çalışır bir beyin ya.İyi bir koç aslan yay yoktur: 3 yıl sonra,3 gün sonra kârı olan iyi(!)insan vardır,bunu asın bir yere.Bunu öyle sinsice empoze ederler ki ben mi sıkıntılıyım dersiniz çünkü o kadar cikarcılıga mentaliniz ermez.
Astroloji
Reklam
Reklam