Hayattaki en çaresiz şeyin sadece “belirsizlikler” olmadığını anlamıştım o vakit, en korkutucu gerçek; çaresiz olduğunu bile unutarak kanıksamakmış her şeyi: alışmak, alıştırılmak belki de.
O halde bakış açınıza bağlı olarak, her yer evrenin merkezidir, yani hiçbir yer evrenin merkezi değildir. Önemli değil. Hubble Yasası genişleyen bir evrenle tutarlıdır.