KAUDUPUL

Ve yanılmıyorsam yalnız insanların, Kahvaltı edip ağladıkları pazar sabahları yokmuş o zaman. Mesela o zamanlar Mutsuz olduğunda insanlar, Yok olurmuş bazı dakikalar.
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
lhlamur göndermek istiyorum ruhuma, yün eldivenler Limon ağaçlarından bahsetmek istiyorum son bir kez daha Beni masalların ortasında bırakıp giden ruhuma.
Edebiyat
Hiçbir şeyin tek sebebi yok diyor felsefe. Öfkenin altında yatan ejderhanın boğazın­da kaynayan su, hangi cezveden taşar ?
Edebiyat

KAUDUPUL

, bir kitap okudu
Puan vermedi·57 syf.·
4 günde okudu
·
2020 11. kitabı
KafkaOkur Dergisi
8.7/10 · 478 okunma
Bazen durmak istiyorsun ama mümkün olmuyor. Yol gidiyor çünkü. Yol uzun...
Edebiyat