Uzun yoldayım ve hayatım biraz durgunlaşsın rahat kafayla okuyayım diye aldığım iki romanı geldiğim yerde unuttum, insan yol arkadaşını nasıl unutur yaw :(
Dilime bir türkü dolanmış ne yapsam gitmiyor uyutmuyor da durup durup iç sesim mırıldanıyor "ben bir göçmen kızı gördüm tuna boyunda, elinde bir besli kuzu hem kucağında" göçmen kızı sal beni uyumam gerek yarın erkenciyim...!