Sevgili günlük
Dün kötü bir şey öğrendim anne olma ihtimalim düşükmüş. Bu garip bir hismiş başta iyiydim de sonra eşim işe gidip de tek kalınca dank etti. Kendim için değil de eşimin çocukları çok seviyor olması kayınlarımın hepsinin bunu bekliyor olmaları ve eşimin tek erkek evlatları olması da bunda etkili tabi. Üzücü insan en çok kendine değil de sevdiği birilerinin üzülmesine sebep olunca daha çok acı çekiyormuş. Bugün 10 Nisan 2026 bir gün bu yazıyı tekrar okuduğumda birşeylerin geçmiş olmasını diliyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İstanbul çok garip bir şehir insan bir şehri nasıl özler ki her şeyi çok güzel havasından mı suyundan mı bir şekilde bağlıyor kendine gidip gelip kendimi burada buluyorum çağırıyor :))