BULUT'UN HİKAYESİ
Saat 8.32 uyanalı çoktan bir saat olmuş kendime henüz gelememişim.
Cabbar iki kişilik ses çıkartıyor, kulaklarımı tırmalıyor bağırır gibi sesler çıkartması. Bir bedenden iki farklı ses çıkarıyor sanki, iki ruh içine hapsolmuş gibi sırayla konuşuyorlar. Sohbet sarıyor sonra kavga etmeye başlıyorlar bağırışlar, çağırışlar, sesler yükseliyor sonra biri ağza alınmayacak bir laf ediyor ve susuyorlar bir süre sonra biri etraflıca düşünüp bir şeyler söylemeye başlıyor ötekinin konuşmaya mecali yok, sonra yine derin bir sessizlik bu tüm gün böyle sürüp gidiyor. Biri bağıra çağıra var oluyor, öbürü susarak yok.
Şimdi Cabbar da kim diyeceksiniz öbürünün adı ne ?
Cabbar bir muhabbet kuşu, iki kişilik konuşan bir de Bulut vardı dişi hep susan alttan alan, kendini yok sayan, içine atan.
Bulut çoktan öldü biz günlerce fark edemedik öldüğünü, yemi suyu vardı. Cabbarın iki kişilik konuşmalarından anlayamadık. Aradan çok zaman geçti Cabbar hâlâ iki kişilik konuşuyor bir insan sesi duydu mu bağırmaya başlıyor, susturmaya çalışıyor. Bazıları değişmez, bazıları da değişir diye beklerken ölür.
İnsanların bazıları Cabbar bazıları Bulut gibi biri bağırıp çağırarak var olurken, öbürü alttan alıp susarak yok oluyor...