şirin

şirin
@kaya_c
"şu nasıl olur? bindiğim gemi pasifik okyanusunun ortasında batıyor. gece tek başıma can simidine tutunmuş, yıldızlara bakarak sürükleniyorum denizde. sessiz, güzel bir gece. sonra karşı taraftan bana doğru kendi can simidine tutunmuş genç bir kadın geliyor." "güzel bir kadın mı?" "öyle." "bu çok aptalca." "dur da dinle. ikimiz yan yana denizin üzerinde süzülürken ondan bundan konuşmaya başlıyoruz. geçmişten, gelecekten, hobilerimizden, yattığım kadınların sayısından, televizyon programlarından, bir önceki gece gördüğümü rüyadan, böyle şeylerden konuşuyoruz sonra birlikte bira içiyoruz." "orada dur bakalım. bira da nereden çıktı?" fare biraz düşündü. "suyun üstünde yüzüyordu o da. geminin mutfağından kutu biralar saçılmış.sardalye konservesiyle birlikte. böyle olmaz mı sence?" "hı hı." "o arada gün doğuyor. 'peki bundan sonra ne yapacağız' diye soruyor kadı . 'yakınlarda bir ada olabilir, ben o tarafa doğru yüzeceğim' diyor. 'ama yakında bir ada olmayabilir. onun yerine burada su üzerinde kalıp bira içsek, mutlaka bizi kurtarmaya bir uçak gelecektir.' diyorum. ama kadın tek başına yüzerek yanımdan ayrılıyor. kadın iki gün iki gece yüzerek bir adaya ulaşıyor.ben, ikinci gün tek başıma bir uçak tarafından kurtarılıyorum ve o sırada sarhoşum. sonra aradan yıllar geçiyor ve ikimiz, önünden Yamanote tren hattının geçtiği küçük bir barda şans eseri karşılaşıyoruz." "ve ikisi yine birlikte bira içerler, öyle mi?" "bu seni hüzünlendirmedi mi?" "ya ne demezsin." "sence ben hata mı yaptım?' diye sordu kadın. "açık konuşayım herkes hatalı." "neden böyle düşünüyorsun?" "hımm" cevap yoktu ortada. "var gücümle adaya kadar yüzdüm, az daha kollarım kopacaktı. o kadar canım acıyordu ki öleceğim sandım. aynı şeyi düşünüp durdum. ya ben hatalıysam, ya sen haklıysan diye. ben bu kadar acı
Sayfa 27 - DK
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...Oluş'umun tam özü..
Sayfa 18
Ve ertesi gün, tombul parmaklı şafak tanrıçası Aurora, güneş tanrısı Phoibos'u yataktan zar zor kaldırır kaldırmaz...
Sayfa 23 - Metis yayınları
Kendi duygularını çözümlemek tiksinti veren bir şey. Ben Mila'yı sevdim. Cümle sonu nokta. Bunun bazı sonuçları oldu. Üç nokta. Gerisi sessizlik.