Çünkü benim gerçekten sevdiğim insan azdır, beğendiklerim ise büsbütün az. Dünyayı görüp tanıdıkça hoşnutsuzluğum artıyor. İnsanların iç yüzünün nasıl göründüğü gibi çıkmadığını; iyi ya da akıllı gibi görünenler bile nasıl hiç güven olmadığını her gün daha açıkça anlıyorum.