Her şeye rağmen sabırla ve içimde kötülük barındırmadan savaşıyorum. Hatalarım oluyor ama yapılan yanlışa bile yanlış gitmemek için duruyorum, sonu istediğim gibi olmasa bile kafamı yastığa koyduğumda hesabını veremediğim hiçbir şey kalsın istemiyorum çünkü.
İnsanın çabalarına veda etmesi kolay değil ama o kadar yol yürüdüm diye çıkmaz sokakta yürümeye de devam etmemeli. Vazgeçmek insanın kendiyle yüzleşebildiğini gösterir bir başarıdır, asla yenilgi değil.