Kayaoğlu

Kayaoğlu
@kayaoglu0
HRÜ
Her şeye rağmen sabırla ve içimde kötülük barındırmadan savaşıyorum. Hatalarım oluyor ama yapılan yanlışa bile yanlış gitmemek için duruyorum, sonu istediğim gibi olmasa bile kafamı yastığa koyduğumda hesabını veremediğim hiçbir şey kalsın istemiyorum çünkü.
Edebiyat
Reklam
İnsanın çabalarına veda etmesi kolay değil ama o kadar yol yürüdüm diye çıkmaz sokakta yürümeye de devam etmemeli. Vazgeçmek insanın kendiyle yüzleşebildiğini gösterir bir başarıdır, asla yenilgi değil.
Edebiyat
Sıkıntı yok efendiler, dert insana yol gösterir. Rumi
Edebiyat
"Ona kötü bir şey olsun istedim Bana âşık olsun istedim." Lale Müldür
Edebiyat
"Oysa bana gelince, benim içimi dökebileceğim kimsem yoktu.. Kendimi kaderime bir uçuruma atlarcasına teslim ettim.. "
1000Kitap
Reklam