İlginç bir kitaptı, hipersonla yazılmış nasıl isteeseniz öyle bitiriyorsunuz, her karakterin kendi derin yarası var ama hiçbirini göremiyor gibisiniz, hepsi için bi ön yargı oluşturuyorsunuz kitap sanki karakterin iç dünyasını saklamak istermiş gibi bir tavır takınıyor.
Birbirimize beslediğimiz nefrete şaşıyordum. Oysa baş ka türlü olamazdı. Bu nefret, suç ortaklarının hem birbir lerini suça teşvik ederken, hem de suç işlerken karşılıklı duydukları nefretten başka bir şey değildi.