Kubilay Yiğit

Kubilay Yiğit
@kblyigit
Fotoğraf çeker grafik tasarlarım, çok okur az yazarım.
bu da biraz abartı gibi
"Mesela neden, sandalyene veya masana oturduğunda, uzandığında veya uyuduğunda, odanda, seni güzel bir şekilde seyredebilecek bir dolap olamıyorum... "
Sayfa 144·Kitabı okudu
Alıntı
Kubilay Yiğit isimli okura yanıt verildi
Kubilay Yiğit
Senem ben de bi an önce bitsin diye okumuştum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bu da biraz abartı gibi
"Mesela neden, sandalyene veya masana oturduğunda, uzandığında veya uyuduğunda, odanda, seni güzel bir şekilde seyredebilecek bir dolap olamıyorum... "
Sayfa 144·Kitabı okudu
Alıntı
Kubilay Yiğit
Bu kitabı okurken o kadar sevmemiştim ki baygınlık geçirecektim neredeyse :D
weena üzümlü kekimm
"...ikide bir sağa sola koşturarak toplandığı çiçekleri ceplerime sokuşturuyordu. Ceplerim Weena'yı hep şaşırtmıştı, ama en sonunda onları çiçeklerin yerleştirilebileceği garip bir vazo olarak görmeye başlamıştı."
Sayfa 65·Kitabı okudu
Alıntı
Kubilay Yiğit
:((