papatya

papatya
@kbra_nr
Puan vermedi·254 syf.··
2018 6. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 27 Aralık 2018 16:40
"Ene"... Anlamının "ben" demek olduğunu kitabı okurken öğreniyorum. Kitap da nefs konuşuyor.iyi işler yapmanı istemeyenin aslında sen değilde nefsin olduğunu söylüyor Nefsi Aziz Mahmud hüdayi nin hayatı üzerinden anlatıyo. İnsana kendini, nefsini, içindeki sesleri sorgulatıyor . Kitap kesinlikle okunmaya değer .
1000Kitap
Ene 'Sus Ey Nefsim'Fatih Duman · Nesil Yayınları · 20228,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·160 syf.··
2018 3. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 19 Aralık 2018 22:29
Kitabı sosyal medyada çok gördüm ve okumak çok istedim. En sonunda aldım kitabı başladım. kitap gerçekten güzeldi benim açımdan tek sıkıntısı çok basit bi dille yazılmış olmasıydı. Yani biraz derin ve ağır bi dili olsun isterdim. Kendini yalnız hissedenler için ilaç gibi gelecektir. Okunmaya değer...
1000Kitap
Bir Güzel AdamOğuzhan Çelebi · Carpe Diem Kitap · 2018401 okunma
Puan vermedi·88 syf.··
2018 5. kitabı
Amok koşucusu... Kitabın adı hiç ilgimi çekmedi arkadaşımda gördüm ve yazarı Stefen Zweig olunca okumak istedim ve başlayınca da bırakamadım. Gerçekten tek solukta okunabilecek bi kitap . Bu kadar az kelime kullanarak yazarın böyle etkileyici yazması gerçekten muhteşem. Kesinlikle okunmaya değer ...
1000Kitap
Amok KoşucusuStefan Zweig · Koridor Yayıncılık · 2018134,8bin okunma
Puan vermedi·80 syf.··
2018 4. kitabı
Dönüşüm ilk okunduğunda yazarın asıl anlatmak istediği şeyi bilmediğiniz sürece size çok anlamsız gelecektir. Ben okumadan önce kitabın yazılış amacını biliyordum ama açık söyliyim kitap hiç ilgimi çekmedi. Okurken acaba sonunda mı bişeyler olucak diye diye okudum. Sonu hiç beklediğim gibi çıkmadı. Kitabı pek beğendiğim söylenemez ama okuduğuma asla pişman değilim.
Felsefe
DönüşümFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022268,1bin okunma
Puan vermedi·286 syf.··
2018 2. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 15 Aralık 2018 13:25
"Büyük düşünmek sanıldığı kadar zor değil" in güzel en güzel şekilde açıklanmış hali. İnsan okudukça daha çok özeleştiri yapıyo ve bir çok şeyi özellikle kendini değiştirmesi gerektiğinin farkına varıyo. Kitabın Bi çok yerinde sesli güldüğüm oldu. Bi çok şey öğrendim Ve Çok beğenerek okudum kitap bitsin istemedim. Hayalin bi psikolog mu olmak kitabı okuduktan sonra dünyanın en iyi psikoloğu olmak olucaktır hayalin. Bi Kitabı kolay kolay beğenmeyen biri olarak söylüyorım bunu bu kitabı Okumaya kesinlikle değer.
1000Kitap
Ben Dünyanın En Akıllı İnsanıyımErdal Demirkıran · Kashna Kitap Ağacı · 20174,750 okunma