“Tamam” dedi, “seninle geliyorum.Ama daha hızlı olmak için seni taşıyamaz mıyım?”
“Ne yazık ki olmaz “ yazısı okundu kaplumbağanın kabuğunda.
“Neden illa ki sürünmek zorunasın? “ diye sordu Momo.
Yine bir bilmece gibi sözcükler belirdi: “Yol benim içimde.”