Bir Öğretmen

Bir Öğretmen
@kbrakblk
Niçin insanlar kalben daha ziyade inceleşemezlerdi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İlkbahar gibi mevsimi olan bu dünya üzerinde yaşanmaya değer.. Ne olursa olsun.
Gergin uykulardan, karanlık gecelerden bir sabah gelecek, kardan aydınlık..
Düşünce
“Son yıllarda farkına vardığı ve üzerinde kafa yorduğu önemli bir görüşü vardı Leyla Hanım’ın. İnsanlar yaşlanıyordu bunun ayrıcalığı yoktu ama yaşlanan insanların bir kısmı olgunlaşmış olarak, bir kısmı ise olgunlaşmadan ölüyordu. Bunun püf noktası ise bir insanın “Nasıl görünüyorum?” sorusundan “ Nasıl görüyorum?” aşamasına geçmesiydi.”
Çiçeğe dokunuşu çiçekten güzel.