"Aşk ne güzel bir duygu, değil mi?"..."Ne kadar okşuyor yüreği, hele ki hiç sevgi görmemiş bir çocuksa içindeki. Ama bir o kadar da tehlikeli aşk. Gözünün önüne indirdiği perde nelere razı geldiğini de saklar senden."
Hayat göründüğü kadar romantik değilmiş. Renkler o kadar da canlı değilmiş. Sular şırıl şırıl akmazmış ve güneş parlak doğmazmış. Bunları annem gidince anlamıştım.