‘ Kaç yaşındasınız’ diye tekrar sordum, bu sefer daha yüksek sesle.
‘Oldukça yaşlı.’
Gerçekten garipti. Suratına baktım. ‘Nesiniz siz?’
Kıkırdadı, gözleri benimkileri delip geçti. ‘Ben sadece… varım’
‘Bu bir cevap değil.’
‘Öyle tabi. Neden kendimi senin beklentilerinle sınırlamam gerekiyor ki?’