📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yorgunum baba hemde çok
Tarif edilemeyecek kadar
Kendime bile anlatamıyorum artık
Zaten başkaları da anlamıyor
O kucaklayıcı huzur veren karşılıksız sevgin de yok
Ne yapsam yapayım sevmekten vazgeçmeyişini çok özlüyorum be babam
Sensiz ilk bayram geliyor
Herkes konuşuyor, ben ise kimin elini öpücem kime sarılıcam onu düşünüyorum
Toprak gerçekten de soğuk mu be babam
Annemde iyi olmaya çalışıyor
Hepimiz bir tarafta ekmek kavgasına devam ediyoruz işte bıraktığın gibi her şey
Tek eksik sensin
Alışmaya çalışıyorum sanki hala Adana da beni bekliyorsun gibi geliyor bana
O yüzden bazen rahatlıyorum
Ama sonra aklıma geliyor yine yıkılıyorum
Sevmeyi senle annem öğretti bana
İlk yemek yapmayı sen öğrettin
İlk kez seninle karşılıklı içtim
Her yeni şeyi sen öğrettin baba
Şimdi önümde bir çok şey var
Sensiz ben ne yapıcam be babam
Erkek babasını kaybedince olgunlaşır büyür derler
Sen zaten beni olgunlaştirmıştın her şeyi öğretmiştin gitmen şartmıydı.