Mutluluk kovalanan bir şey mi ki
Ya da gerçekten insan kaderini mi yaşıyor ?
Asla bilemeyeceğim dimi...
Ben severken sen gibi olduğumu sanırdım
Masum ve güzel
Komik olan ikimizde öyle değildik aslında
Bu yüzdendir ki ne kadar seversem seveyim yetmeyecekti dimi çocuk
Sen ise severken bir bağımlı idin ; hep daha fazlasını arzulayan bir bağımlı
Belki de bu yüzdendir, kuru yaprak misali gönülden gönüle uçmalarin
Hep seni anlamak istedim çocuk
Ama kalbim mantığıma mağlup olalı çok oldu
Umarım bir gün büyür ve mutluluğu bulursun , ben asla bulamayacak olsamda...
Kb