Bazen diyorum ki keşke daha çocukken tanışsaydık seninle..! Okula giderken çantanı taşısaydım, renkli kalemlerimi paylaşsaydım seninle ya da içinde sen olduğun süslü resimler çizerdim beyaz kağıtlara, okul duvarlarında isimlerimiz olurdu, senin için renkli çiçekler toplardım, topladığım kuruşlarla pamuk şeker alırdım sana. Sonra okulun bahçesinde herkesin içinde; "Okul Güzelse Senin Yüzünden" diye bağırırdım. Cedric izlediğim her günün sabahı gaza gelip, "Ah Chen Üzümlü Kekim" derdim sana...