"Ne ki senden alinmistir, o senin hayrinadir. Esirgenmis olanin aslinda sana bagislanmis oldugunu fark ettiginde esirgenmenin kapilar sana açilmis olur"
"Ne ki senden alınmıştır, o senin hayrınadır. Esirgenmiş olanın aslında sana bağışlanmış oldugunu fark ettiğinde esirgenmenin kapıları sana açılmış olur."
Ne kadar mutsuzsan, o kadar çok mutlu olduğunu gösteren fotoğraflar koyuyorsun, ne tuhaf bir mantik!
Ve bunu nasıl adlandırıyorsun? Ah evet, sosyal medya!"