Çok şiirsever bir insan olmamama rağmen Samim Bey'in şiirleri çok vurucu ve daha da mühimi çok anlamlı. Derin dokunuşlar içeriyor. Tabii anlayan için. Kesinlikle okumalısınız.
Çok beğenerek okudum. Her sayfa aktı gitti zaten 2 günde bitiverdi. Kitap 3 ana karakter üzerinde şekilleniyor ve daha sonra bu karakterlerin birbirleriyle olan bağlantıları işleniyor. Kurgu çok iyiydi, edebi olarak da başarılıydı. Yazarın kalemine sağlık, yeni eserlerini de okuyacağım inşallah.