"Ne yapıyorsunuz?" diye sordu adama.
"İçki içiyorum," diye yanıt verdi sarhoş kederli bir şekilde.
"Neden içiyorsunuz?" diye sordu Küçük Prens.
"Unutmak için," dedi sarhos.
"Neyi unutmak için?" diye sordu ona acıyan küçük
Prens.
"Utancımı unutmak için," diye itiraf etti sarhoş başını
öne eğerken.
"Peki neden utanıyorsun?" diye bir daha sordu Küçük
Prens ona yardımcı olmak ümidiyle.
"İçki içtiğim için utanıyoruml" diyerek konuşmaya son noktayı koydu sarhoş. Ardından da o yoğun sessizliğine geri döndü.