Abdulkerim KAYA

Abdulkerim KAYA
@kerimk47
Geçti gitti, birkaç günlük fasıldı
Talebe
Üniversite
İstanbul
20 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
Söylemek istesem gönüldekini Dilime dolanan ıstırab olur. Yazsaydım derdimin ben bir tekini Ciltlere sığmayan bir kitap olur. Ne yaman çileli bir insanmışım. Sunulan her zehri şifa sanmışım. Ah ne aldanmışım, ne aldanmışım Aldanan gönülde aşk serap olur.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne diyordu Müddesir Suresi: "Veli Rabbike Fasbir." "Rabbin için sabret" Sabrıma sükut giydirdim tevekküldeyim...🌾
Edebiyat

Abdulkerim KAYA

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
16 günde okudu
·
Okunma: 27 Kasım 2021 18:34
·
2021 12. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
Bir adamı,bir günahından dolayı ayıpladım. O günah gelip beni 15 sene sonra buldu... Hasan-ı Basrî (r.a)
Din