K...

Pozitif Psikoloji
... Çünkü anlam arayışı, insanın yalnızca hayatta kalmasını değil,yaşamdan doyum almasını sağlar...
Reklam
Belki de psikolojinin görevi, insanların neyin yanlış gittiğini çözmek değil, neyin doğru gittiğini anlamaktı. ("Artık sadece neyin bozuk olduğuna değil,neyin iyi çalıştığına da bakalım")
Boğazımdan tek ses çıkmıyordu; dilsiz ve bitkindi benim kahkaham; ağlamak özlemini taşıyordu.
Mutluluk denen şeyi çoktan unutmuştum. İçimde bu düşünceyi okşayıp nazlıyor, korkunç bir haksızlığa uğradığım sonucuna varıyordum. Şu son ayların bu acayip zulmü neydi bana karşı? Zihnimi toparlayamıyordum artık...
"Mükemmel olursam mı değerliyim?"
Hayır! "Değerim, insan olmamdan gelir, mükemmellik yalnızca bir maskedir."