📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimsesizlik yalnızlık duygusu ardından baska bir duyguyu getirip burnumun ucuna dayadı: bu dünyada ne işe yariyorum Tanrim, diye düşünmeye başladım. Kimim ben, ne yaptım bu güne kadar.
Tanrıya şükür, ağlamak artık alışkanlık oldu. Kalabalık caddelerde de olsa, kendime uygun bir köşe bulup ağlıyorum. Rahatlıyorum tabi; işime evime yollanıyorum. Taşıtlarda ağlamak zor insanlar bilmiyor, akılları almıyor olup biteni tutup yardım etmeye hani pek üzgünmüşüm de bana el uzatmaya kalkıyorlar. Cama doğru dönüyorum şöyle kaş göz arasında ağlayıveriyor, rahata kavuşuyorum. Vapurlarda iş kolay hep sakin bir köşe vardır vapurlarda.