Kevser

Kevser
@kevserst
Dünyanın iyi ve sevilesi olduğunu söyledim kendi kendime.
Sayfa 398·Kitabı okudu
Reklam
Gene de bir tür acı duyuyordum, çünkü bir varlığın sayısız imgelerinden mutluluk duysam da, aynı zamanda onun yokluğunun acısını çekiyordum.
Sayfa 392·Kitabı okudu
Ruhumda ne oluyor, ey Tanrı, kendimi böyle anıların burgacına kaptırmış, sanki yıldızların düzenini ve onların gökyüzündeki devinimlerinin sırasını yönetecekmişim gibi, değişik zamanları birbirine karıştırıyorum?
Sayfa 351·Kitabı okudu
Sevgi nedir? Dünyada bana sevgi kadar anlaşılmaz gelen hiçbir şey yoktur; ne insan, ne Şeytan ne de başka bir şey, çünkü sevgi her şeyden daha çok işler ruha. Yüreği böylesine kapsayan, böylesine bağlayan hiçbir şey yoktur.
Sayfa 326·Kitabı okudu
Sen Tanrı'nın kendilerinden razı olduğu insanlara rastladın mı hiç?
Sayfa 226·Kitabı okudu
Reklam