Kafanı sallarsın tabii ya.Tabii!Ama ben kafana söylemiyorum bunları.Doğrudan kalbine sesleniyorum ve zaman gelecek sen de benim söylediklerime açacaksın kendini.Dahası var -sadece bende değil belki Belle'de de kendini bulacaksın.Üçümüz.Birbirimizden o kadar farklı değiliz!