Anlamanızı istiyorum ki, madem muhakeme ve bilgelik yoluyla hazdan uzaklaşamıyoruz, o halde sonuç itibariyle uygun olmayan hazza izin vermediği için yaşlılığa büyük saygı duymalıyız. Zira haz düşünceye engel, muhakemeye düşmandır,tabiri yerindeyse aklın gözünü kör eder, erdemle takas edilebilir birşey değildir...