Kibritçi Kız

Kibritçi Kız
@kibritcikiz_
Kibritler bi milyonnn
Kibritçiii
Konya
5 Ekim
16 okur puanı
Temmuz 2018 tarihinde katıldı
Reklam
Furkanın babası " Pişmanlığımız yok. Çocuğumuz güzel bir yolda şehit oldu. Evimiz gül kokusuyla doldu. Kaybımızdan dolayı keşke demedim ve demeyeceğiz. Çünkü keşke ilahi takdire isyan gibidir. Allah Furkanımızın şehadetini kabul etsin."
Sayfa 122·Kitabı okudu
Kibritçi Kız
Amin. Allah bütün şehitlerin mekanını cennet etsin.