Yine uzun zaman önce okuduğum bu kitabın kahramanı bir çocuk. Yıllar geçmesine rağmen kitaptan kaptığım her duygu yeniden yeşerdi ruhumda. Adını bilmesem bile seni yürekten izliyorum okurken… Aslında çok da bir şey istemeyen bir çocuğun hikayesini okuyacaksınız. Okurken bazı karakterlere çok kızacak, bazılarını anlayacaksınız ama çocuğa sarılmak isteyeceksiniz. Keşke o beyaz gemi gelse diyeceksiniz…