Tuvaleti kullanmam gerekiyordu. İki kapı ama üç tabela vardı. Bir kapıda "ERKEKLER" yazıyordu, diğerinde "KADINLAR." Üçüncü yazı, direğe çakılmış tahta bir oka kazınmıştı. Benzin istasyonunun arkasındaki çalıları işaret ediyordu. "ZENCİLER" yazıyordu üzerinde. Merakımdan okun gösterdiği yöne gittim. Çalılar ve zehirli sarmaşıklar arasından aşağıya doğru inen bir tür patikaydı.
Esnek duvarları olan bir hapishaneye kapatılmış gibiydim. Gitmek istersem dilediğim gibi çekip gitmeme izin verecekti bu hapishane ama kalırsam beni sıkmayı sürdürecekti.