"Hey, Bay Edgecombe," dedi. "Sence insan yaptığı hatalardan gerçekten pişmanlık duyar ve tövbe ederse, en mutlu günlerine geri dönüp sonsuza dek orada yaşayabilir mi? Cennet böyle midir?"
"Ben de aynen buna inanırım," dedim. Bu bir yalandı ama en ufak bir pişmanlık duymuyordum.
Filozoflar ve psikologlar neyin gerçek olduğunu neyin gerçek olmadığını tartışabilirler ama benim gibi sıradan hayatlar süren sıradan insanlar, dünyayı gözlerinin gördüğü şekliyle kabullenir. Gerçeğin doğasını tartışmayız.