Doğa dünyası muhteşem bir öğretmendir. Doğada sürekli olarak doğum ve ölüm, sıcak ve soğuk, ıslak ve kuru, aydınlık ve karanlık yaşanır. Bu da her şeyin geçici olduğu gerçeğini çok iyi
gösteren bir olgudur.
Duygular biraz beden, biraz da zihindir: Beden nasıl düşündüğümüzü etkiler ve düşünmek de bedenimizi…Duygular kendilerini her zaman bedende ifade ederler.