Sümeyye

Hedeflere sahip olmak çok hoş. Ve hedeflerin asla bir sonu yok gibi görünüyor, en iyi yanı da bu. Bir hedefe ulaşır ulaşmaz, başka bir hedefi daha parıldayarak görüyorsun. Bu da hayatı çok ilginç kılıyor.
Sayfa 358 - Ren·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eve gidiyor olmak ve gittiğim yerin ev olduğunu bilmek güzel…
Sayfa 101 - Ren·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Eğer bir kız olmasaydım sanırım arı olmak ve çiçeklerin arasında yaşamak isterdim.
Sayfa 81·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Hoş şeyler bittiğinde hep üzülürüm. Hemen ardından daha fazla mutlu edici bir şey gelebilir ama asla emin olamazsınız. Ve çoğu zaman da gelmez.
Sayfa 29 - Ren·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Çünkü bir şeyi hayal ediyorsan, en iyisini hayal etmelisin.
Sayfa 23 - Ren·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman