Seval

Ara, Güzel Şeyler
Yıldız Gezgini benim için biraz ağır arkadaşlar bu yüzden araya bir çerez kitap atıcam Yakıcı Sır idamlar, mahkumlar, işkenceler kötü şeyler okumak istemiyorum güzel şeyler duyumsamak istiyorum elimde ki çerez kitabım biter bitmez kaldığım yerden devam edeceğim bu arada buraya ne çok ara vermişim, okur kalın 🍀
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ah benim körler ülkesinde ayna satan kalbim..” * Sezai Karakoç
1000Kitap
Farkında mısınız? hiç bizi biz olarak seven insanlara rastlayamıyoruz, hep eleştiri hep yargılamalar hep bi kalıplar.. yıkılmaz mı bu kalıplar? mesela güven, güven sizin için hemen sarsılır mı? neden bizi olduğumuz gibi kabullenmek yerine hep yaftalıyorlar? kavgaları kiminle bu insanların?
1000Kitap
kedim kitabımın üzerinde uyuya kaldığı için okuyamıyorum söyleyeceklerim bu kadar 🤦🏼‍♀️
1000Kitap
AZ ÖNCE BİR OKUR KİSVESİ ADI ALTINDA SİBER ZORBA GÖNDERİ PAYLAŞMAK İÇİN TEHLİKELİ SAATLER DEĞİL Mİ? YAZMIŞ BURASI BİR OKUR PLATFORMU BUNDAN SONRA BU TARZ MESAJ ATAN HERKESİ BURADA BİZZAT İFŞALAYIP BİLDİRECEĞİM, İYİ GECELER
1000Kitap