Farkında mısınız? hiç bizi biz olarak seven insanlara rastlayamıyoruz, hep eleştiri hep yargılamalar hep bi kalıplar.. yıkılmaz mı bu kalıplar? mesela güven, güven sizin için hemen sarsılır mı? neden bizi olduğumuz gibi kabullenmek yerine hep yaftalıyorlar? kavgaları kiminle bu insanların?