"Şöyle anlatmaya çalışınca çok basit aslında. Dünya benim için var değil. O yüzden kötü şeylerin başıma gelme ihtimali değişmez. Bunu ben seçemem. Bu yüzden her şeyi olabildiğince parlak, olabildiğince neşeli yaşamak gerekir."
Zamanın ve duyguların bu kadar belirsiz olduğu bir hayatın içinde insan farkında olmadan bir sürü anı biriktiriyordu. Önemsiz sandığın şeyler bir anda, böyle bir kış akşamında, sessiz bir çaycıda geri dönüyordu.