Aşk var mıydı? Tabii ki ama aynı zamanda dostluk da var, ikisi aynı şey değil...
Aşk gevşeyip kıvılcımını yitirdiğinde çift ilişkisini sürdüren şeyin dostluk olduğunu söylüyordu.
"Senin de hapishanen var, benim de. Benimki vücudum. Müebbet hapis aldım. Sen günün birinde kendi hapishanenden çıkacaksın. Ne zaman bilmiyoruz ama çıkacaksın. Ben benimkinden asla çıkamayacağım. Seninle aramızda bir fark daha var. Sen yaptığın şey yüzünden oradasın. Ama ben mahkûmiyetimi hak etmek için ne yaptım?"