Üzerime çöken alın yazısıyla savaşmak için gösterdiğim bu direniş neden? En akıllıca görünen davranışları ne kadar tasarlarsam tasarlayayım, yaşayışım bir sıra mutsuzluklar, acı duygular zincirinden başka şey değil. Bu ayın geçen aydan daha üstün bir değeri yok. Bu yılın da geçen yıldan. Nereden geliyor yaşamak için bu direniş?
Yalnız ben tek başımayım yeryüzünde. Düşündüklerimi kendisine serbestçe anlatabileceğim kimse ne var, ne de olacak. İçimde yüreğimi burkan duygular varsa n'olacak bunlar? Hep arkadaşsız yaşamaya, ancak tanıdıkları bulunan bir kimse olmaya mı mahkum olacağım? İçini çekti. Pek hayın biri miyim yoksa?